Θέατρο - Χορός


“Θύμισε μου γιατί ήρθαμε εδώ…”
Σκηνοθεσία : Σταμάτης Πατρώνης
Κείμενο : Βασίλης Τσιγκριστάρης
Φωτισμοί: Ελένη Αναγνωστοπούλου
Ενδυματολογική επιμέλεια: Κατερίνα Παπανικολάου
Σκηνικά: Φανή Παλιούρα
Παραγωγή:  L.A. (Life n’ Art) Theater
Παίζουν (με σειρά εμφάνισης) : Ρομίνα Κατσικιάν (Μαρία), Γιάννης Μυλωνάς (Αλέξανδρος), Βασίλης Τσιγκριστάρης  (Θωμάς), Σπύρος Ξένος (Νίκος), Μαρίνα Γερμανού (Μάγια), Γιώργος Λαμπριανός (Παύλος) , Φανή Παλιούρα (Ειρήνη)
Ο Αλέξανδρος και η Μαρία φτάνουν για τις πρώτες διακοπές τους μαζί σε μία απομονωμένη παραλία ενός ελληνικού νησιού για ελεύθερο κάμπινγκ, παρά τις αντιρρήσεις της Μαρίας. Δεν ξέρουν όμως ότι πρόκειται για παραλία γυμνιστών, πράγμα που ανακαλύπτουν όταν καταφθάνει μια άλλη παρέα τριαντάρηδων που στήνει την σκηνή τους δίπλα τους. Οι ονειρεμένες πρώτες διακοπές τους αρχίζουν να γίνονται όπως ακριβώς ΔΕΝ θα έπρεπε να είναι. Η άλλη παρέα όμως δεν έχει φτάσει και τόσο τυχαία σε αυτή την παραλία... Μέσα από διάφορα flashbacks πριν τις διακοπές,

 

Η Πολιτιστική Εταιρία Life n’ Art Culture Company με την Υποστήριξη του Εκπαιδευτικού Οργανισμού L.A. Theater, για το έτος 2013-2014 παρουσιάζει το πρωτότυπο Θεατρικό Έργο του Ιωσήφ Μπάστα με τίτλο:
Πρωτομάστορα Έργα
δραματοποίηση της παραλογής  «Του Γιοφυριού της Άρτας».
Βραβεύτηκε από το Φιλολογικό Σύλλογο «ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ» ως καλύτερο Θεατρικό έργο 2012
Στοιχεία Παράστασης:
Χώρος: Θέατρο Αλκμήνη (Αλκμήνης 8, Γκάζι)
Ημερομηνίες Παραστάσεων: 10 Νοέμβρη - 9 Φεβρουαρίου    κάθε  ΚΥΡΙΑΚΗ 19:00
Κείμενο-Σκηνοθεσία     Ιωσήφ Μπάστας
Σκηνικά-Κουστούμια     Ιωάννα Χαλά
Μουσική-Σχεδιασμός Ήχου     Δημήτρης Φριτζαλάς
Επιμέλεια Κίνησης     Ναταλία Φεντόροβα-Βέρδου
Σχεδιασμός Φωτισμών     Παναγιώτης Κράββαρης
Βοηθός Σκηνοθέτη     Μαρία Αντωνοπούλου
Βοηθός Σκηνογράφου-Ενδυματολόγου     Ελένη Λοράνδου
Γραφιστικά     Γεωργία Μπάστα
Παίζουν οι ηθοποιοί
Μπάμπης Γαλιατσάτος
Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος
Κωνσταντίνος Δαλαμάγκας
Μαργαρίτα Μακαρούνη
Μαρίνα Παντελάκη
Χρήστος Χριστόπουλος
Οργάνωση Παραγωγής
www.life-n-art.gr
Τιμές Εισιτηρίων: 12 €, 9 € & 7 €
Διάρκεια: 90’
Λίγα λόγια για το έργο: Το

ΑΣΚΗΤΙΚΗ

του ΝΙΚΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ

ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΥΛΑΙΑ


Το Θέατρο Αυλαία φιλοξενεί μια θεατρική εκδοχή της «Ασκητικής» του Νίκου Καζαντζάκη, σε μια επίκαιρη παράσταση για το διάστημα 21-29 Οκτωβρίου 2013. Το έργο μεταφέρεται επί σκηνής με τη μορφή θεατρικού μονολόγου από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Βασίλη Βασιλάκη. Η «Ασκητική» είναι ένα από τα πιο εμπνευσμένα και συμπαγή κείμενα της ελληνικής γλώσσας, πολυεπίπεδο και αποκαλυπτικό. Σε αυτό το “δοκίμιο-μανιφέστο”, ο Νίκος Καζαντζάκης καταθέτει τις οδύνες και τις ελπίδες του προσωπικού του αγώνα για την ανεύρεση και την κατανόηση του δικού του Θεού.

Η «Ασκητική» δομήθηκε από το Βασίλη Βασιλάκη σαν ένα έργο υπό συνεχή αλλαγή, μεταλλασσόμενο κινησιολογικά και υφολογικά, κρατώντας όμως τους στέρεους πυρήνες λόγου και υποκριτικής. Ο φωτισμός μοναδικός «βοηθός» της παράστασης παραλλάσσεται ακολουθώντας τα σκαλοπάτια ερμηνείας του κειμένου. Η μάχη του ανθρώπου με τις δυνάμεις της υλικής, πνευματικής και ηθικής φθοράς και η ανάδειξη εκείνων των ικανοτήτων και αρετών του ανθρώπου που τον

Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013 12:47

Ανοιχτό κάλεσμα γνωριμίας με το σώμα από το Baobab/23.10.2013

Γράφτηκε από τον
Το εργαστήριο χοροθεραπείας και δημιουργικών τεχνών «Baobab» καλεί σε μια τετράωρη ανοιχτή δωρεάν συνάντηση, όσους ενδιαφέρονται να έρθουν σε επαφή με πρακτικές που αξιοποιούν δημιουργικά το σώμα και την κίνηση.
Κίνηση και Αλλαγή :  Ένα δίωρο Χοροθεραπείας που θα δώσει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να εξερευνήσουν το σώμα τους στην πληρότητά του και να διαπιστώσουν βιωματικά τη δύναμη της κίνησης ως μέσο αυτογνωσίας, αλλαγής και επικοινωνίας.
Η  Παράκαμψη:  Ένα δίωρο- εισαγωγή στην Αυθεντική Κίνηση, μια ιδιαίτερη χοροθεραπευτική πρακτική που ενεργοποιεί και τροφοδοτεί τη φαντασία, την έμπνευση και τη δημιουργικότητα, παρακάμπτοντας τους περιορισμούς  του « ωραίου» και του «άσχημου», του «τεχνικά σωστού» και του «λάθους».
Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία στην κίνηση.
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου, (4-6 μ.μ Χοροθεραπεία και  6.30- 8.30 Αυθεντική Κίνηση ) στο Baobab, Χαριλάου Τρικούπη 32.
Συντονίζει η Έλλη Κήτα, Χοροθεραπεύτρια και Ψυχολόγος/Παιδαγωγός.
Περισσότερες πληροφορίες  στις  ιστοσελίδες  www.baobablab.org, www.facebook.com/baobablabdmt
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 26510
Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013 12:51

Μαριάννα Καβαλλιεράτου, klokworks recalculate στη Στέγη / 19-21/10/2013

Γράφτηκε από τον

9-21 Οκτωβρίου 2013 21:00 Μικρή Σκηνή
Στο recalculate, τρίτο έργο της ομάδας klokworks, 4 χορευτές αναζητούν την πορεία τους, την οποία αλλάζουν διαρκώς καθώς η δράση τους δημιουργεί νέους προορισμούς. Το ίδιο όμως ισχύει και για τη Μαριάννα Καβαλλιεράτου, που συνεργάζεται τα τελευταία 20 χρόνια με τον διάσημο αβαν-γκάρντ σκηνοθέτη Robert Wilson.

Η Ελληνίδα χορεύτρια και χορογράφος έχει ήδη χαράξει τη δική της πορεία, εξερευνώντας την κινητική σύνθεση και τη γεωμετρία των σωμάτων στο χώρο. Αυτά που την ενδιαφέρουν είναι η φόρμα, η δομή και η δράση, η λιτότητα και η αφαίρεση. Και το νόημα; Υπάρχει μήπως αναφορά στη σύγχρονη καθημερινότητα, όπου για κάποιους η δράση δεν αποτελεί συνειδητή επιλογή ή ίσως αποτελεί και έναν τρόπο αποφυγής της σκέψης;

Οι εικόνες παραπέμπουν άραγε σε έναν κόσμο ρευστό, όπου η συνεχής αλλαγή πορείας είναι πλέον αναπόφευκτη; Η χορογράφος αφήνει τους συμβολισμούς και την ερμηνεία ανοιχτά. Και επιμένει: «Δεν είναι απαραίτητο να

Η Στέγη τιμά φέτος τον διεθνούς κύρους Έλληνα συγγραφέα και ένα σπουδαίο έργο για τις ανθρώπινες σχέσεις ανεβαίνει από τον ταλαντούχο νέο σκηνοθέτη Δημήτρη Καραντζά και μία εκλεκτή ομάδα ηθοποιών.

«Η ζωή είναι κάτι το αμείλικτο, κάτι πολύ πιο εχθρικό από αυτό που νομίζουμε», έχει πει ο Δημήτρης Δημητριάδης, ο δημιουργός του κειμένου-ορόσημο Πεθαίνω σαν χώρα, ο κορυφαίος αυτός συγγραφέας και στοχαστής με τη διεθνή αναγνώριση. Για το αμείλικτο της ζωής και το εξίσου αμείλικτο του έρωτα μιλά στο –γεμάτο στροφές, αντιστροφές και επαναλήψεις– αριστουργηματικό έργο του που ανεβαίνει στη Στέγη σε πανελλήνια πρώτη.

Σαν ένα αέναο χορικό της προσμονής και της ματαίωσης το αντιμετωπίζει ο καινοτόμος 26χρονος σκηνοθέτης Δημήτρης Καραντζάς, διατηρώντας άρρηκτη τη σχέση αφήγησης, κίνησης και ήχου. Μια ερωτική εξίσωση του πόθου και της απελπισίας είναι ο Κυκλισμός, τον οποίο ο συγγραφέας αφιερώνει «σ’ αυτούς που ζουν», παρουσιάζοντας έντεκα πρόσωπα διαφορετικών φύλων, γενιών και σεξουαλικών προτιμήσεων, αλλά

Διασκευή - Σκηνοθεσία: Σπύρος Κολιαβασίλης
Σκηνικά - Κοστούμια: Σπύρος Κολιαβασίλης
Μουσική: Βαγγέλης Σακκάς
Μουσική Διδασκαλία: Χριστίνα Σπηλιακοπούλου
Σχεδιασμός Φωτισμού: Σπύρος Κολιαβασίλης - Ιάσονας Σωφρόνης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ιάσονας Σωφρόνης
Βοηθός Σκηνογράφου - Ενδυματολόγου: Σοφία Τοτού
Διανομή με σειρά εμφάνισης
Ξωτικά: Ο Θίασος
Γειτόνισσα: Θεοδώρα Κουτρούμπα
Μυλωνάς: Γιώργος Μιχαλιτσιάνος
Κόρη του Μυλωνά: Καλυψώ Συλλελόγλου
Πρίγκιπας: Θανάσης Τσόδουλος
Γριά: Μάτα Παπασιδέρη
Χωριάτισσα: Μάτα Παπασιδέρη
Βασίλισσα: Μάτα Παπασιδέρη
Φωνή Στρατιώτη: Θανάσης Τσόδουλος
Ρουμπελστίλτσκιν: Γιώργος Μιχαλιτσιάνος
Γκουβεράντα Α: Θεοδώρα Κουτρούμπα
Γκουβεράντα Β: Μάτα Παπασιδέρη
Λίγα λόγια για το έργο...
Όλα ξεκινούν με την επιστροφή των ξωτικών του δάσους στη χώρα όπου ζουν οι ήρωές μας. Εκεί όπου ο πρίγκιπας θα ερωτευτεί μια απλή χωριατοπούλα: την κόρη του Μυλωνά. Κάτι που δεν αρέσει στη Βασίλισσα.
Ο Μυλωνάς για να εντυπωσιάσει τη Βασίλισσα, της λέει πως η κόρη του έχει το χάρισμα να κάνει το άχυρο χρυσάφι. Η Βασίλισσα θα αναγκάσει την κοπέλα να το πράξει.
Σε αυτή τη δοκιμασία

Το θέατρο act παρουσιάζει:

Ο Χρυσός Τρίφτης

Παιδική θεατρική παράσταση
της Κατερίνας Τσατσαράγκου και του Θεόδωρου Κανδηλιώτη


Οι σπουδαιότεροι σεφ στον κόσμο διαγωνίζονται, με έπαθλο τον υπερπολύτιμο Χρυσό Τρίφτη! Ποιος θα 'ναι ο νικητής; Ο ανθυγιεινός Τοτόστ Προφιτερόπουλος, ο υποχόνδριος Πράσος Βιταμίνης ή ο σνομπ Κρουαζάν Ζακ Ροκφόρ; Ή μήπως έχει ελπίδες ο παρορμητικός πλην ατάλαντος νεαρός σεφ Φέρρης; Μια σάτιρα της σύγχρονης τηλεγαστριμαργίας για μικρούς και μεγάλους, με επίκεντρο τη σωστή και υγιεινή διατροφή!

Από 20 Οκτώβρη και κάθε Κυριακή στις 12.00.

Σκηνοθεσία: Θεόδωρος Κανδηλιώτης
Σκηνικά-κοστούμια: Μαρία Αλανιάδη
Χορογραφίες-κίνηση: Έφη Παναγιωτοπούλου
Μουσική: Γιώργος Αναστασόπουλος
Αφίσα: Γιώργος Μελισσαρόπουλος
Παίζουν: Τάκης Τσίτσας, Θεόδωρος Κανδηλιώτης, Γεωργία Ηλιοπούλου, Ζωή Δαβουρλή, Δημοσθένης Χριστόπουλος

Πληροφορίες - Κρατήσεις : 2610272037 & 6936122261

Γεροκωστοπουλου 65, 26 225 Πάτρα

Προσκλήσεις

simetoxi

 

 

Η Θεατρική Εταιρία ΜΠΟΕΜ παρουσιάζει την παιδική θεατρική παράσταση «Θα φάμε τα μουστάκια μας…».


Λίγα λόγια για το έργο
Πρόκειται για μια αστεία ιστορία, με αντιπολεμικό χαρακτήρα. Οι δύο αιώνιοι αντίπαλοι, οι γάτοι και τα ποντίκια, θα ξεκαθαρίσουν μια για πάντα τους λογαριασμούς τους. Αντιμέτωποι θα βρεθούν οι δύο αρχηγοί τους: ο Ζεράρ, ένας γαλλόφωνος γάτος ποιητής και ο Μήτσος, ένας ποντικός που τρέχει να κρυφτεί από τις ευθύνες του. Τι γίνεται όμως όταν οι λαοί ζητάνε πόλεμο και οι ηγέτες δεν θέλουν;
Οι γάτοι και τα ποντίκια μαζεύουν με μανία όλα τα φαγητά της περιοχής και, αντί να τα φάνε, τα χρησιμοποιούν ως πολεμικό υλικό, για να χτυπήσουν τους εχθρούς. Και μόνο όταν τελειώνουν όλα τα φαγητά και κάνει την εμφάνισή της η πείνα, συνειδητοποιούν το λάθος που έκαναν. Και αυτό τους κάνει να αναρωτηθούν: Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη της ειρήνης και ποιος συνεχίζει να πολεμά με

Δευτέρα, 07 Οκτωβρίου 2013 15:44

Σπείρα - Σπείρα Αριστοφάνης Τώρα στο ΙΜΚ /11-12/10/2013

Γράφτηκε από τον

Mε δάφνες από την Ευρώπη και από την Μικρή Επίδαυρο
δύο τελευταίες μοναδικές παραστάσεις για την Αθήνα

«Αυτό είναι το “χρέος” της κωμωδίας.
Στον καιρό, την πολιτική και την απαίτηση
να είναι η τέχνη το όπλο της αντίστασης
στον εθνικό φόβο και την κατάθλιψη».

Σταμάτης Κραουνάκης


Αρχηγός ο Διόνυσος!
Από τη μυσταγωγία στην έκρηξη…
Από τον αγιασμό στην αποθέωση της φαλλικής γιορτής…
Σπαράγματα χορικών, παραβάσεις, τραγούδια από τις έντεκα σωζόμενες κωμωδίες του Αριστοφάνη, με άξονα τη μουσική.

Αθήνα: πόλεμος τότε, πόλεμος τώρα. Τότε Πελοποννησιακός, τώρα οικονομικός. Πάντα ο πόνος είναι ίδιος.
Την εποχή της μεγάλης πτώσης, της ύψιστης στιγμής του Ελληνισμού, η κωμωδία ανέλαβε το χρέος να κάνει το καρδιογράφημα της πτώσης και να αποτελέσουν αυτές οι έντεκα σωζόμενες κωμωδίες του προγόνου μας τη μαρτυρία της ελληνικής «κατάρας».
Όπως σμίξανε τα έργα και εκτινάσσονται δυνατά οι στίχοι των παραβάσεων, θα έλεγε κανείς ότι το Αριστοφάνης τώρα –με όχημα τη μουσική– είναι ένας μεγάλος ύμνος στην πόλη, στη